ZeynepAtakan Merhaba arkadaşlar 1ağustos a sezeryan günü verdi doktorum suyum fazla ve plesantada kanma alanları var bu haftalarda doğum yapan varmı çok erken gibi geldi bana doğum tarihi
ZeynepAtakan Sevcan62 amin inşAllah çok panik oldum erken gibi geldi bana ilk kızımı 39+5 de almıştım 1 saat bile fazla durması iyi diyorlar bebek için oyüzden
Beybitooo ZeynepAtakan hiç bişey olmaz ben şuan 37+5 teyim doğum olursa hiç bi sıkıntı olmayacağını söyledi doktor sadece rahim ağzı kapalı olduğu için 3 ağustosa kadar bekleyelim dedi
Sevcan62 ZeynepAtakan benim doktorum eşimi 37+3 de doğuma aldım herhangi bir riskli durumda fazla tutmuyorum demişti
Ceoki @ZeynepAtakan yok canım sıkıntı etme benim ablam ilk yeğenimi 36+5 de doğurmuştu küveze falan da girmedi bişe olmaz Allah’ın izniyle yani