Kızlar ben 2.aşılama için tedaviye başladım bugün adetimin 3. Günü ilk iğnemi doktor yaptı bugün hem bana gösterdi nasıl yapılacağını ben ilk aşılamamda femera kullanmıştım iğne yapılan yerde ara ara ağrım oluyo normal mi bu ilk defa kullandığım için soruyorum