Çocuklarınıza hiç bakmayın bence. Görümcem 7 yaşındaki kızı istiyor diye bebişin adını zeynep koydu. Şimdi de burun kıvırıyor ben artık zeynep ismini sevmiyorum şu ismi seviyorum değiştirin bilmem ne diye. Deli ediyor 😅içinize en çok hangisi siniyorsa onu koyun. Hepsi çok hoş isimler 🌸