Bhrrrr-nc Merhabalar. 12 temmuzda aşılama oldum. Bugün 13. gündü belirtilerim de var aslında ama erken gebelik testi yaptım, negatif. Sizce pozitife döner mi?
Bhrrrr-nc mrp2023 inşallah çıkar ya. Rahmimde 3 gündür batmalar var, kasık ağrılarım bayadır var. Göğüslerim şişti uçları ağrıyor. Belki vardır diye ümitliydim ama negatifi görünce çok düştüm. Şuan hala o ağrılar var haliyle sinirlerim bozuldu
Bhrrrr-nc MelodyFairy tekrar kan vermeyi düşünüyor musun? Ben bu akşam vermeyi düşünüyorum ama umudum yok
Bhrrrr-nc MelodyFairy seni çok iyi anlıyorum ben de çok umutlu değilim negatifi gördüğümden beri. Ama senin için dua edicem