Leoskooo Merhabaaa 13+1 günlük olduk bugün. 12. Haftaya kadar miğde bulantısı vs. yaşamadım. Ama 1 haftadır hem çok halsizim hem miğde bulantısı yaşıyorum. Son 2 gündür de dayanılmayacak derecede baş ağrısı yaşıyorum. Bu haftalarda baş ağrısı normal mi? Sizlerde olmuşmuyduuu
Yeniyeniden Leoskooo 13 haftaya girdim suanlik birsey yok başından beri yok valla ağırladı çalıyorum zaten fırsat kalmıyor hastalanmaya🙂
Ebruyi Leoskooo ben 12+5 yoğum bel ağrısı yaşıyorum mide bulantısı 6 dan beri var ilaç kullanıyorum baş ağrılarım bazen oluyor geçiyor://
Leoskooo Bugün doktora gittim tansiyondan olabilir dedi. Benimde 12 haftaya kadar hiş birşey yoktu ama bu 1 hafta 12 haftaya bedel oldu 🥹 bel ağrısı, kuyruk sokumuna doğru ağrı bende de vardı ama zamanla geçti