Hande31 İlk oğlumun adı alparslan İkinci oğluma hamileyim göktuğ Arel mi göktuğ ege mi öneriniz nedir
drn5410 Hande31 Arel çok uymamış gibi ama tabi sizin tercihiniz alışınca güzel geliyor insana farklı da olsa 😊
drn5410 Hande31 Metehan veya yiğit olabilirdi yeğenimin adı yiğit Eymen benim hoşuma gidiyor mesela bu ikilide
Serpil3232 Hande31 Benimde ilk oğlumun adı Alparslan 😊 bende şuan 21 haftalik hamileyim 2.ciside erkek bunada Metehan koymayı düşünüyoruz 💕
Hande31 Serpil3232 Metehan ismi güzel kendi oğluma derken mutlu hissetmiyorum ya göktuğ beni daha mutlu ediyor kuzeyde düşündük Bi göktuğ daha havalı duruyor sanki