Krispiim16 bence bunlar ilk etap için yeterli zaten yaz bebeği bir zıbınla üstüne ince bir örtüyle bile durabilir 😊😊 siz erken diye söylenenleri umursamayın. Allah korusun olacağı varsa doğduktan sonra da olur bende 20 li haftalarımda cinsiyeti kesin öğrendikten sonra hızlandırdım sonra inanın çok masraf oluyor. Birde benim kış bebeği kat kat kıyafet giydirmek gerekiyor ne yapacağımı şaşırmıştım gerçekten. Hayırlısı ile kucağınıza alırsınız inşallah keyfini çıkarın o alışverişleri yapmak çok güzel bir duygu ☺️☺️