Mrvee1923 Selam kızlar, cumartesi günü ikili test yaptırdım doktorum üçlü ve dörtlüdense ikili testi önerdi. Papp-a sonucum 2.05 Fb-hcg ise 54,50 gelmiş. Bu sonuçlar iyi mi değil mi bilen var mıdır? Bilen varsa yardımcı olursa çok sevinirim 🙏🏼