Kızlar ben geçen hafta idrar da silik çizgi çıkınca kan verdim beta 52 ile gebeliğimi öğrendim 3 gün sonra beta 1.22 olmuştu dr kimyasal gebelik dedi bir iki gün içinde kanaman olacak beta 0 olmuş neredeyse dedi ama nerdeyse 1 hafta olacak kanamam olmadı ve bugün idrar testi yaptım nep net iki çizgi oldu hem de anında beklemeden kop koyu böyle bişey oluyor mu bilgisi olanlar yazabilir mi