Efnn1 Yaklaşık 2 ay kadar sürekli sağ alt gözüm seğriyor bir bilgisi olan var mı lütfen yardımcı olun !!!!
Elmasyukis19 Efnn1 benimde segiriyor doğum stresinden dolayı olabilir dedi doktorum soğuk kompreks yapıyorum
Efnn1 Tazeanne123456 yani ekranla öyle çok uzun süreli iş yapmıyorum iş yaparken vs yürüyüş yani günlük hayatımın her anında oluyor çok rahatsız etmeye başladı
Efnn1 BerivanLina bende 10 haftalık hamileyim ondan mı kaynaklı nedir sorun anlamadım aşırı rahatsız etmeye başladı
BerivanLina Efnn1 wllh bende anlamadim ki hamilelikten mi degl mi . Ama cok rahatsiz ediciydi surekli segiriyordu sol gozum ama su an kendi kendine gecmis. Sizin postu gorunce gectigini anladim bende 😁