Eddakayaa Cevmer3363 tansiyonu nst kağıdına sonradan yazıp veriyorlar merak etme sancıya dair hic birsey yok sancı diyebilmek için o 40 varya onu geçmesi lazım çizginin
Cagla-2434 120/70 tansiyon. Hiç sanciniz yok endişelenmeyin . 120/70 yazan yer var ya onun altında ki düz çizgi düzenli olarak 90 ve üzeri olursa sancı olarak sayılıyor . Onun üzerinde ki dalgalanma da bebisin kalp atışları