Rabiatpr ilk oğlumun adı Ali Kaan, ikincisi araz olacak. Bebekten bebeğe değişir ama benim oğlan başlarda çok uslu olmasına rağmen 1 yaşından sonra çok hiperaktif, sınırlı, inat olmaya başladı 😅 inat konusunda annesine çekmiş yapacak bir şey yok ona da ☺️
Rabb’im hayırla, sağlıkla dünyaya getirip ismi ile yaşamayı nasip etsin inşallah 😘