Ben 14 haftaya yakınım bugün gittim malasef erken olduğunu söylediler aslında doktor ve cihazla alakalı olduğunu düşünüyorum gebelikle devlet hastahaneleri eski cihaz oluyor biraz geç söylüyorlar özel de daha çabuk söyleniyor yaşadıklarım bu yönde sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 16 haftalıkken net görülür diye düşünüyorum