Arkadaşlar merhaba aramızda kibas teşhisiyle yani kafa içi basıncı artışı hastalığıyla doğum yapan var mı ergenliğimden itibaren benimle birlikte olan bir hastalık şuan 30 haftalık hamileyim zaten normal doğum olmuyor benim bildiğim ama sezeryanda belden uyuşmada sakıncalıymış sanırım bos sıvısı sızdığı için deneyimlerinizi paylaşırsanız seviniriim