Renaaa yok takılmayın normal bazen 2 bazen 3 aşı yapiyolar, yan etkide çocuktan çocuğa değişiyor tabi, ama şunu söyleyebilirim bugüne kadar olan asilarda yan etki olmadıysa, diğerlerindede olmaz büyük ihtimalle, şişer morarir ise ki normal, kolonyalı pamuk ile bastırıp ovalayin, içiniz rahat olsun korkulacak bisey yok, oğlum şuan 5 yaşında 2. Bebisime hamileyim tekrar gecicez bu yollardan 😊