kardelengurler7 Kızlar 27+6 olduk sabah uyandığımda bir an göğsümde sızı hissettim iki dk sonra göğüs ucu tarafım ıslaktı tsortum beyazdı sumu yoksa süt mü tam anlayamadım var mı başına gelen bir sorun yaratır mı?
sb17 kardelengurler7 16. haftadan beri geliyor bende, dokunup uyarı vermediğimiz müddetce sorun yaratmaz
012908- kardelengurler7 Benimde oluyirdu o zamanlar yeni yeni süt kanalları genişliyor acıliyor vücut süt depolamaya hazirlaniyor ama cok geliyorsa sürekli geliyorsa doktora bir sor ama arada az az geliyorsa korkma bebege hazirlik yapiyor gögüslerin
Hatceninblog Bende 26+3 üm aynısı bana da oldu 3-4 gün önce sadece sağ göğsümden gelmişti uyandığımda şaşırdım acaba ter mi dedim hatta sonra göğsüme dokundum direkt sıvı geldi sıkmamak lazımmış onu normalmiş gelmesi, arkadaşımda hamile ondan da devamlı geliyor