LinamAsyam iki tane vurdular bana. Grip olmuştum çok fazla öksürüğüm vardı ve bu bebeğin asagi inmesini ve sancılarımı tetikledi ben sancı hissetmiyordum ama nst de yüksek sanci çıkıyordu 2 gece hastanede yattım erken doğum engelleyici nidikart diye bir ilaç verdiler sürekli. Sonra sancılar azaldi baya taburcu oldum ama 4 5 gün sonra yine sancı artınca doğuma karar verdik bebeğim iğneler sayesinde küveze girmedi 2980 doğdu 35+2 de