Ars2223 Kızlar özellikle uyguladığınız da işe yarayan birşey oldu mu en son doktor kontrolümde bebeğim hiç kilo almamıştı doktor takip edeceğim haftalık dedi çarşamba kontrolüm var ne yapsam kilo alır
yokusbebek Ars2223 Ben muz, kaşar peyniri ve avokado yiyordum. Cok işe yaradı. Hatta bı ara abartmışım sanırım. 29. haftada olması gerekenden 400 gram falan fazlaydı 🤭
Ays-0 Ars2223 canım ben muzla cevizi bir arada yiyorum çok güzel oluyor, çiğ badem, yoğurt, peynir, kaşar, meyve ben bunları tüketiyorum hergun, şükür kilosu vs yerinde
Kbra_atss Ars2223 34. Haftamda 2150gramdı bebeğim ve kilosu düşük gibi hissettim doktorum pek bişey demedi sağlıklı beslenmeye çalış dedi her akşam yatmadan önce 1avuç ceviz 1bardak kefir 1adet de muz yedim ve 36. Haftamda tam 3000 gr olmuştu 850 gram almış oldu faydası. Çok var dene bence
Becuk Ars2223 canım benimde aynı sorunum vardı. Doktor minyon olacak herhalde dedi. Baya canım sıkılmıştı. Burda bir yerde okudum aynı tarifi bir hafta her gün yaptım içtim. Çocuk çok güzel kilo aldı. Şimdi tam haftasını yakaladık çok şükür. Yine devam ediyorum aynı tarife. Süt, muz, ceviz, tahin bunları blender dan geçirip içiyorum.
ilaymom Ars2223 Olsun arada olur öyle . Benimde 30 haftadan sonra üç hafta önde gitmeye başladı şuan iki hafta önden gidiyor . Bol su içmeyi ihmal etme ve sürekli saatle yemeye çalış . Mesela sabah kahvaltısından iki saat sonra corba ve kuruyemiş ye bir saat sonra meyve 7-8 gibi de akşam yemeği. Ama her gün düzenli saatte olması çok önemli 🌸
yokusbebek Ars2223 Bazen bazı bebekler anne ne kadar uğraşsa da yapı gereği fazla kilo alamıyor diyorlar. Ne kadar doğru bilmiyorum.
Ays-0 yokusbebek maşallah🧿 29+2de 1613 gramdi doktor normal demişti kilosuna sagsalim alalım inşallah bebisleri kucağımıza🥰
Ays-0 Ars2223 yani bazen yiyemiyorum yoğurdu 3 gün yesem 2 gün yemiyorum kahvaltıda yumurta mutlaka ye
Ars2223 Kbra_atss sabahları içiyorum kefir ama geceye ekleyim gece yatmadan bir bardak süt bir muz yiyorum 2 gündür bende
Tugba1tugba Kbra_atss benimde 34 te kilosu aynı bebeklerimizin bana da az geldi kilosu çok üzüldüm. Dediklerinizi deniycem umarım yükselir :(
Ars2223 yokusbebek babamız iri bebekkende iri doğmuş bende iri doğmuşum ama çok kilolu bir yapım yok normalim iri olur diye bekliyordum doğrusu
Duygu0621 yokusbebek doğru . Ben mesela 40 kiloyla hamile kaldım şuan 55 kiloyum minyon tipliyim 2. Gebeliyim . İlk 2650 gram doğdu 38. Haftada . Artık kilo alımı durmuştu ben ne yesemde . Şimdiki gebeliğim 31. Hafta 1620 gram doğuma kadar 3 kilo bile olmuyor
TTubaKK Ars2223 Ben 9+3 deyim gece birşey yiyip yatma dedi benim doktorum iyi değilmiş şeker yüklemesi olur dedi sana kilo yapar dedi (meyvelerde şeker oranı fazla ya). Ben bunlara ek maden suyu içiyorum doktora da sordum maden suyunun zararı olurmu diye tam aksine çok faydası var dedi çocuğun gelişiminde kemik yapısına dedi ama sade olanı iç dedi eğer sade içemezsen evde kendİn limon sık dedi diye aromalı sayılan maden sularını önermedi
Ars2223 yokusbebek 31. Haftada 30. Haftayla aynı çıktı kilosu bide erken doğum riskim var o yüzden kilo almasını istiyorum bir an önce
Miniklerinannesiyim Becuk bunu ben ilk kızımda yapmıştım oda kilosu 36da düşüktü 2.200dü doktor dedi 2.800 fln anca dogar 2 hafta sonra gel dedi bende her akşam blendirden cekip gece içtim gündüz bol meyve ve sabah bol kaşar yedim dondurma yedim 2 hafta sonra gittiim 38+3 olmuştu ve kızım 3.250 oldu o gunde dogum yaptım