Melliisaa ilk bir aydan sonra gece kaldirmanuza gerek yok bence acıkınca kendisi kalkıyor zaten doktor bana öyle demişti sonra alışkanlık haline gelip gece sürekli uyanıp meme istiyorlar uykuları bozuluyor ama yeni dogdugu zaman 2 saatte bir emzirmek gerekiyor sarılık olmaması için