Crocus20 Elisa hormonlarının tamamı mı bilmiyorum ama 2. ve 3. Tahlillerimde de bakilmisti benim rubella, cmv, toksoplazma, hepatit gibi. Belki benim toksoplazma ve malesef hepatit bağışıklığım olmadığı için doktorum tekrar bakma gereği duymuştur bilmiyorum, açıkçası olumsuz birşey çıkmadı ben de sorgulamadım neden tekrar bakıldığını. Ama sonuçta özellikle toksoplazma gebelik devam ederken de bulaşabilecek bir şey üç aylık dönemlerde bakılması faydalı bence.