Esrashshshssh Eşim ameliyat olacak onla gidecem kendimde bi ağrı yok nst de sancı çıkmadı giden varmj
Sahim Esrashshshssh erken doğum riskim varken 34. Haftada 1200 km yol gelmiştim. Her dört saate ilaç atıyordum doğumu engelleyici. Bende bir sıkıntı olmadı ama kesinlikle doktoruna danış derim
Babymom07 Esrashshshssh ben 34.haftada 2 saatlik yola gittim canım doktora sordum sorun olmaz dedi ama gider gitmez dinlenmen lazım benim ayaklarım falan şişti
Gokkusagi53 Esrashshshssh sürekli mola ver yürüyüş yap sabit oturursan sürekli hem ağrın olur hem sisersin
Esrashshshssh Sahim bana öyle biesey demedi doktor ama 1 saate bir durarak gitsem olur mu ilacım da yok
Ebrucar Esrashshshssh 300 km uzun bir mesafe değil içiniz rahat olsun saatte bir mola verin biraz yürüyün devam edin. Arkada uzanıp ya da ön koltuğu biraz yatırıp gidebilirsiniz birşey olmaz Allah’ın izniyle 🙏🏻