Bubu_ ben de 11 haftalıkken ilişki sonrası kahverengi ve hafif pembemsi bir kanama oldu. Hemen acile gittim gece çok endişelendim. Kan alındı sonuçlar normaldi ama kahverengi kanama damla damla 2 gün devam etmişti. Sonraki gün yine gittim bu sefer usg den baktılar normal dediler ilişkiyi yasakladılar bana da ama progestan felan vermedikler düşük riski var da demediler. Çok şükür siz de de bişi yokmuş, geçmiş olsun