Kızlar bugün 9+6 ama ultarasona göre 9+1 çıktı en son geçen hafta cuma günü doktora gittim her şey yolundaydı düşük riskim yoktu bugün lavaboya gidince kahverengi akıntı olmuş hemen doktora gittim doktorum geldi düşük iğnesi yapıldı ve progestan başladı kanama alanı var mı dedim yok dedi bebeğin sağlıklı şu an hareket etmeye başlamış artık dedi sadece kasılman olmuş dedi çok korkuyorum daha önce zaten bir düşük yaptım ama o en başından sağlıksız gebelikti kırmızı değil açık kahverengi hatta sarıya yakın dua edin ne olur 🙏🏻