Kızlar ben sanırım 24. Haftama kadar mide bulantı ilacı kullandım. Sonra bırakmayı denedim. Midem bulanmiyordu bıraktım. Ama şimdi 33+0 oldum ve iki üç gündür ani bir sıcak basması, terlemeyle birlikte midem bulanıyor😔 Bunu yaşayan var mı? Normal mi? Mide ilacı yine kullanmaya başlasam mi acaba 😔