Denizdnzdnz sezaryen olduğum ilk günler idrarımın geldiğini hissetmiyordum ped değiştirmek için lavaboya gittiğimde tesadüfen yapıyordum. İlk bir hafta falan idrarımı hissetmedim sonra düzeldi. Muhtemelen sen de idrarının geldiğini hissetmiyorsun, hissedene kadar da baya sıkışmış oluyorsun