34+2 yım bugün doktor kontrolumde bebeğin kilosu 1900 Gr çıktı doktor zayıf dedi 2 haftada toparlamazsa haftasına uyumlu olmzsa kilosu riskli gebeliğe giriyor dedi özel hastanede hep önde giderdi devlete geçtim geçeli hep geride olduğunu söylüyor benim le aynı durumu yaşayanlar varmı acaba kızlar