Sevgshn evet aldım haftaya bakalım . Olduğundan emin değildim ama içimi rahatlattın valla sağol. Ben normalde şişli etfale gitmiştim , orada da vardı ama doktor cihazlarımız bizim çok eski görüntü kötü yani tavsiye etmem dedi. Çam Ve sakura’ ya yönlendirdi . Cihazları çok iyi oranın dedi , öyle dediyse eğer yapıyordur diye düşündüm ama tam net olarak sormadığım için içimde bir sıkıntı vardı , şimdi rahatladım