dogakartal bugün doktor çok moralimi bozdu canım dedim ben 21 günde bir adet oluyorum döngüm kısa olduğu için adet bitiminde hemen yumurtlama gördüm dedim o yumurtlama değildir o zaman 14. Günde yumurtlaman olması gerekiyordu falan dedi ultrasonda baktı kist gördüm dedi baya bi moralimi bozdu yani 🫤