Yasmin444 valla öyle insanları bende anlamıyorum evlat evlattır kızı erkeği olmaz sağlıklı olsun hayırlı olsun başka bişey istemem benim ilk bebeğim zaten benim için hiç önemi yok ne olduğunun. Sizin kızınız varmıs oğlunuzda olursa hem kız hem erkek annesi olursunuz iki tarafıda tadarsınız ama kızsada kızınıza arkadaş gelir 🌸