Queen3524 Merhaba halen doktor arayışındayım Egepol hastanesinden kimi önerirsiniz 2 sefer bir doktora gittim ama suan aklımda Gökalp bey yada Onur bey var panik atak hastasıyım hangisi beni daha çok rahatlatır yardım eder misiniz 🙏🏼💐
Minikkus1234 Queen3524 Ben onur bey e gidiyorum. Kendisi çok pozitif ve güler yüzlü. Herhangi bir soruda mesaj atarak kendisine ulasabiliyorum ve gün içerisinde yanıtlıyor bu benim için çok önemliydi herhangi bir sorunda iletişim kurabilmek.
Queen3524 Minikkus1234 ben hiç rahat biri değilim pozitif doktor arayışındayım öbür ay birde onu deneyeceğim o zaman teşekkür ederim 🙏🏼