momofmychildren Asmklc doğum izni aldığınız süre boyunca yani doğumda sonraki o iki ay da dahil cikisiniz olamaz
elif475475 Asmklc 4 ay sonra yatıyor para zaten. 4 ay sonra yapılır bence. Bir işiniz kalmıyor çünkü sigortayla sadece işe başlamanız gerekiyor. Tam o sorada da istifa verilebilir
Zelihapekr 32 haftalıkta izne ayrılırsan maaş alamazsın. Rapor ücretin başlamış olur. 4 aylık iznini doldurup rapor paranı alınca istifa edebilirsin.
Zelihapekr Asmklc evet yatırıyo ama birden alamayabiliyoruz. Bazen iki parça bazen üç parça şeklinde alınabiliyo. Onu çalıştığınız yerin muhasebecisi belirleyebiliyo ben çok hatırlamıyorum
Asmklc Zelihapekr peki para yattıktan sonramı istifa etmem gerekiyor yani gidip birkaç gün calismam mi gerekli?