Kızlar 15+1 2 gündür sol kaburga altım ağrıyor onuzuma sırtıma atıyor batma hissi var yani nefes alırken de batıyor acile gittim bi sorun yok dedi kendi özel de olan doktoruma sordum bi sorun yoktur kas ağrıları bunlar normal dedi yaşayan var mı böyle benim gibi ?