Busra_27_34_ Benimkide erken gelicek die beklıyordum ama şuan gelmiyor demek vakti saati dolmadı henüz 39+5 olduk beklıyorum 2. Doğumum erkekti 39+2′di
İlk doğumumda kızdı 40 haftada oldu buda erkek bakalım artk sabırsızlanıyorum rabbim hepimziin sağ salim kucağına versin bir avazda doğarlar inscallah🌸💙