Smye Duygusrdl göbeğin düşmüş olmasın canım ben ilk bebek döndüğünde 28 de erken dönmüştü midem boşalmıs baskı gitmiş gibi hissediyorumdum şimdi 32+2 deyim şimdide karnım düştü resmen ve dediğin gibi sişkinlikte gitti
Duygusrdl Kızlar acaba doktorumu arayıp bilgilendirsem mi ? Hareketlerini hissediyorum ama eskiye nazaran hafifledi