40+2deyiz. Dün kontrol de sadece 1cm açılmam oldugunu söyledi doktor. Ben eve geldiğimde baya bi yürüyüş yaptım, forumda arkdaslar ilişkinin işe yarayacagını söyledi. Gece ilişki oldu, meryem suresini okuyup otunu gece suya koymuştum. Sabaha karşı belime sancılar girmeye başladı. Adet sancısı gibiydi bekledim kalktık eşimle. Sonra katı bi akıntı geldi benden. Hafif kahvemsiydi, nişanım cuma gelmişti. Biraz yattım sancı geçti meryem otu da baya açmış belki ondan böyle oldu. Şuan hâlâ suda duruyor çıkartmadım. Sabahleyin uyandığımda pembemsi kanlı akıntı az geldi. Şuan bir agrım yok ama sizce neden olmuştur kanlı akıntı. İlişkiden mi yoksa doguma hazırlık mı yapıyor rahim. İnşallah dogum belirtileridir.