asyabsk Merhaba şehir hastanesinde doğum yapacağım yanımda eşim kalsın istiyorum ama kadın doğum servisine erkekleri mahremiyetten dolayı almadıklarını duydum böyle bişey yaşayan var mı
ozlem_2727 asyabsk devlet hastanelerinde pek erkek almıyorlar malesef keşke alsalar ama sıradan muayenede bile almıyorlar ki 3 4 kadın üst üste alıyorlar falan
Burcu-2634 asyabsk evet bende sormuştum normal doğumda doğum başlayana kadar yanınızda odada kalabiliyormuş ama sonrasında sadece ziyaret saatleri içinde sizi ve bebeği görebiliyormuş
Burcu-2634 asyabsk aynen saçma ama birde şöyle birşey duymuştum eğer şehir hastanesinde dopum yapmak istiyosan en az 3 kez kontrole gitmiş olman gerekiyormuş