Kelebek1 Merhaba 40+6 da sezeryanla epidural Doğum hikayem aslında en başından beri normal Doğum istememe rağmen sancım yoktu ve kontrole gittiğimiz gün kendi isteğimle sezeryanla Doğum yaptım. Bunu yazmamın sebebi aynı hastaneyi tercih edenlerin dikkatli olması. 4 ocak Cuma günü yatışım yapıldı ve 16.10da oğlumu sağlıcakla kucağıma aldım. Doktorum Burçak tok güneydi ve ilgili alakalı gayet memnun kaldığım bir doktordu. Hastaneye yatışım yapıldığında annem yanımdaydı bebek yatağı lekeliydi sanki daha öncesinden bi çocuk idrarını yapmış gibiydi. Kendi yatağım temizdi ancak yastıklarda bile yastık kılıfı yoktu, sonda takılıydım ve taşacak olmasına rağmen çağırdığımızda gelen kişi hem geç geliyor hem de zorla gelmiş gibiydi. Serum bitiyor çağırdığımız ya da zile bastığımızda ne gelen vardı ne giden. Göğüs ucum olmadığı için de bebeğimi emziremiyordum bebek bakım hemşiresi gelip sağ olsun yardımcı oldu. Ama onu da çağırdığımızda bankodaki hemşire geç haber veriyordu ve bebek ağlıyordu tahmin edersiniz ki bir anne olarak sütünüzü vermek istiyorsunuz ve elinizden hiç bişey gelmiyor 🤷🏻♀️ Sağ olsun bebek hemşiresi direk kendi odasının numarasını verince hemen geldi yardımcı oldu. Tuvalette tuvalet kağıdı yoktu illa eksikleri bizim söylememizle getiriyorlardı. Maalesef doktor ne kadar önemliyse hastane şartları da o kadar önemliymiş... biz bu zor geçidi geçtik şimdi evimizde süt sağmakla gazla uğraşıyoruz inşallah hepiniz sağlıcakla sıhhatle bebeklerinizi kucağınıza alırsınız❤️
Verebr6 Kelebek1 hiç açılmamış yok muydu suni denediniz mi acaba yâda neden tercih etmediniz?40+3 oldum bende de belirti yok devlet hastahaneleri de pek açıklama yapmıyor bu konuda izlediğiniz yolu meran ettim. Yada doktorun ne söylediğini
zgeGen Göğüs ucunuz tamamen mi yok yoksa kücük müydü ? Kbkmayın nasıl emiyoemu simdi yoksa sağıp bineronlamı veriyonuz
Kelebek1 Verebr6 Bebeğim çok yukardaydı suni sancıyı boşuna çekeceksin demişti doktorum o yüzden bende sezeryan olmayı istedim doktorum birkaç gün daha bekleme taraftarıydı ama ben riske etmek istemedim