gizem0403 Merhaba kızlar, vajinal enfeksiyon için illa kültür testi mi gerekiyor? İdrar testindende anlaşılma ihtimali var mı bilgisi olan yazabilir mi?
elif475475 gizem0403 vajinal muayenede bile anlıyor doktor onu. Benimkini anlamıştı. Ama hamileyken değildi. Şimdi de kültür testine çıkmıştı bol bol sıvı al dedi o kadar ilaç yazmadı bu konuda
Sevgi_2104 gizem0403 evet aynen onunla bakmıştı idrarda vs çıkmamıştı ama muayene ettiğinde çok fazla olduğunu söylemişti
gizem0403 elif475475 vajinal muayene olmuyorjm bazı risklerm varda. Düzenli idrar testi veriyorum acaba ordan da bi şekilde anlaşılır mı diye düşündüm
elif475475 gizem0403 ben bir kere genel cerrahi de vermiştim ve enfeksiyon idrarda çıkmıştı. Hamile değildim o zaman hatta yinede çıkıyor idrarda da
fairytale_ gizem0403 ldrar testinde çıkar canım kultur yapma sebepleri daha net olsun ne kadar iltihap var ona bakılsın diye
gizem0403 eminegizem herhangi bir belirtm yok. Gebeliğimin başında kanamalı geçirdim burdada bazı postlar okudum kanama lekelenme vs yapıyor demişler. Ağrı va belirti yaşamamışlar kese patlamasına kadar gidenler olmuş o yüzden çok tedirgin oldum. İdrar testi veriyorum düzenli orda belli oluyomudur meram ettim
fairytale_ gizem0403 onu tam bilmiyorum canım ama idrar istenildiginde direk zaten o degerlerde cikiyor kirmizi sekilde iltihap varsa
yokusbebek gizem0403 Doktorum kültür tahlilden daha önemli demişti. Üreme var mı yok mu, bakteri cinsi vs. çıkıyormuş. Ona uygun tedavi yapılırsa daha iyi oluyor sanırım. Bende de hamileliğimi ogrendigim günden beri var 🥹 Ve benim de hiç şikayetim yoktu.
gizem0403 yokusbebek hiç şikayetiniz yokken neden kültür istedi peki doktorunuz? İdrar kültürü mü vajinal kültür mü