Bu hafta 13 haftaya girdim ve ikili test yaptırmak için yarın devlet hastanesine randevu aldım, bugün sabah da randevuyu onayladım, şuan tekrar girdiğimde başka bir doktorla değiştirmek istedim, yarın onada boş randevu görülüyordu,malesef şuan iptal ettim ve mesaj geldi . Randevunuz onayladıktan sonra iptal ettiğiniz için bir dahaki randevuyu ağustosun onun da alabilirsiniz diye. O zamana kadar 2′li test tarihi de geçiyor 😭😭 ne yapabilirim arkadaşlar bilginiz var mı tekrar hastaneye kendim gitsem beni alırlar mı devlet hastanesine, üzüldüm dalgınlığıma geldi