Kızlar 2 haftadır göbeğim gitgide şişmeye başladı resmen. Daha mm olan bebek olmasına rağmen bu göbek normal mi ya şişkinlik falan mı dicem de açken de inmiyor ki yani pantolan kıyafetlerim olmuyor şimdiden . 2. Gebelik onla mi alakali acaba 🥺Benim gibi olan var miiii 🥴