noble1 Kimyasal yaşadığım günden beri takip ettik 13.07-588 14.07-287 17.07-126 19.07- 113 25.07 - 98 aşırı yavaş düşüyor aralarda yükseliyo olamaz değil mi :/
bnnryksl Banada doktorum içinde kalıntı kaldımı bakacagım yavas dusuyor dedi kürtaj gerekebilir dedi sana doktorun ne söyledi
noble1 bnnryksl önemli olan düşmesi dedi, bugünkü sonucu daha konuşmadım ama :/ yarın sabah atacağım. Kese oluşmamıştı zaten kalıntı ne kalabilir bilmiyorum ama
bnnryksl noble1 bendede olusmadı 244 e kadar ciktı en son pazartesi 127 idi inşallah düşmüştür işlem yaptırmak istemiyorum valla
bnnryksl noble1 valla artışı dört gözle bekliyorduk şimdi düşüşü gözlüyoruz resmen Allahım bizi sağlıkla gelecek bebeklerimizle müjdelesin inşallah 🤲🏻❣️
noble1 bnnryksl ya tam olarak öyle. Hayat böyle bi şey maalesef ki. Ben kanama ile attım 7gün sürdü kanamam da. Korunmadım bile bakalım hayırlısı
bnnryksl noble1 benimde 4. Günüm ama aşırı bi kanama yaşamıyorum pıhtılı şekilde geliyor normal adetimden fark olarak seninkide böylemiydi canım
noble1 bnnryksl normal adet gibiydi benim ama dediğin gibi daha pıhtılı idi. Bide benim 5gün sürer normalde reglm bu 7 gün sürdü. İnşallah hemencik sağlıklı gebelik elde ederiz🙏🏻
4147 Geçmiş olsun. Kanamanız mı olmuştu neden ertesi gün kan verdiniz acaba normalde iki günde bir takip ediliyor
noble1 4147 doktora kese görmek için gittim kanamam hiç olmamıştı kese de olmayınca doktor dış gebelikten şüphelendi, kanama başladı aynı gün. Sonraki günde verdim ki dış gebelik ihtimalini elemek için🫠