Kızlar merhaba 19 haftalık hamileyim 2. Gebeliğim geçen gün koltuk kaldırdım ama ilk defa değildi yani akşamı leke geldi kahverengi 1 gün bekledim çünkü kendi doktoruma anca bulabildim randevu bebek biraz yerinden kaymış asagida dedi dinlencksin yormiycaksin kendini dedi diyeceğim oki başına böyle bisey gelen varmi naptiniz nasıl bi yol izlediniz şimdiden teşekkür ederim