Nohutpilav Dilan_47 iğne ile düşürüp kürtaj yapılması ameliyattan çok daha iyi bence ben de ameliyat olmaktan çok korkmuştum
Dilan_47 Nohutpilav inşallah pazartesi gideceğim doktor iyi bir şey söyler bende istiyorum iğneyle düşürülsün ameliyattan da kürtajdan korkuyorum
Nohutpilav Dilan_47 inşallah her şey gönlünüzce olsun. İlk gebelikte bir durum yaşamak çok zor gerçekten