ayalltsc yarın adet günüm ve az önce havuzdan geldim wc ye gittim peçeteye silince toz pembe renginde leke geldi acaba yerleşmemi yoksa adet mi oluyorum bu ay çok ümitliydim çok belirtilerim vardı yarında test yapıcaktım 😑
Sakineoncu ayalltsc devam ederse ve kan parlak kırmızı akarsa adet değilse kesilirse yerleşme kanaması bende öyle olmuştu çünkü
ayalltsc Rumuz36 evet oldum 😑 çok belirtilerim olmasına rağmen beklemiyordum.. ama anlıyamadığım birşey var adetimin 3.günü bugün hala aşırı göğsüm ağrıyo benim normalde kanama başladığı an geçerdi göğüs ağrılarım geçmedi 😏
Rumuz36 ayalltsc bu agrilar bazen psikolojik olabiliyor yani bebek isteyen çoğu kadın yaşamıştır bunu
ayalltsc momBg valla ben bildiğiniz adet oldum ama belirtilerim devam ettiği için adetin 2 . günü test yaptım ve pozitif gördüm eğer yanlış görmediysem 😂