ilayyydaaaa- 25+2deyim ne zaman sırtüstü yatsam yada sırtüstü arkama doğru uzansam bebek karnımda sertleşip toplanıyor 30 sn kadar sonra geçiyor başına gelem var mı
Ummuarbc ilayyydaaaa- evet normal benim de 23 haftalarda başladı 33 haftalık olacağım hala aynı yalanci sancı deniliyor önemli bir durum değil ama herkes yaşıyor bu durumu
ilayyydaaaa- Ağrım yok öyle olduğu zaman kendini hissettiriyor sadece sertleştiğini hissediyorum sonra geçiyor kendiliğinden