İlişkiyi doktorunuza sorarak ilerleyebilirsiniz benimki söylemedi mesela..
yürüyüş , merdiven inip çıkma , squat , hurma, yüzme bunları önerdi.
Ben ekstra olarak adaçayı yaprağı aldım içiyorum, ananas yiyorum,Plates topu üzerinde hareketler yapıyorum 1 cm açılmam var,nişanda geldi..39+2 olacağız ama şunu anladım patron bebekler canları ne zaman gelmek isterse o zaman geliyorlar .. ne kadar uğrassakda boş,ben çabaladıkça benimki yukarıya toplanıyor 😒Şuan sadece normal doğum için pelvis kaslarını çalıştırmış oluyorum