2 hafta önceki kontrol de 30 haftalık idi 1800 gram ölçtü dr 2 hafta sonra 32 haftalıkken yine çağırdı bugün gittim 32 haftalık 1900 gram ölçtü 2 haftada 100 gram mı normal mi dedim haftasına göre normal dedi evet haftasına göre normal ama bi ileri bi normal olunca kafam karıştı gelişim geriliği filn olmaz değilmi 32 haftadan sonra böyle gelişim geriliği yaşayan varmı olurmu.
😔😔