Aylaninannesi123 TubaY- Ben bimin markasını kullanıyorum güzel. Ama e bebeğin markasını öneririm çok güzel
elif475475 TubaY- ben yenidıganda sleepy ilerleyen zamanlarda molfix kullanmıştım. Ama çok kısa bir süre molfix aldım. Bebem natural ve goon marka da almıştım.