Eslam Hareketler hic yok denecek kadar az hatta 1 kere hissettim çikolata yedim kahve ictim yürüdüm dürttüm hiç ses yok başına gelen oldu mu normal mi bu haftada
Eslam Eslam pazartesi 2 kere nts ye girdim bir sorun yoktu yine hareketi cok azdi 2. Kez istedi ntsyi Salı günü belime sert vuran agrilar yaşadım sabahlari aşırı kasık ağrım oluyor tecrübeli anneler normal mi bunlar yoksa doğuma isaret mi
Sevcan62 Eslam aynıyız 35+5 hareketleri bayağa azaldı ama yemek yiyince falan oynuyor rahat ediyorum gün içinde hep tetikteyim doktorum takip et 2-3 öğün hic hareket hissetmezsen gel mutlaka dedi
Eslam Sevcan62 ay cok tedirgin ediyor dün 1 kere hissetmistim hemen gittim nts cektirdim hersey normal dedi saglikla hayırlısı ile dogursaydik takıntılı hale gelecez az kaldi
Sevcan62 Eslam aynen her şeyi düşünüyoruz bende bugün nst çektim normal çıktı da suyu biraz azalmaya başlamış ve makat geliş