Kızlar dünden bugüne dört kez ılık ılık bı anda su gelişi hissettim evet yoğun değildi ama üzerimdeki çamaşır ıslanıyordu hatta en son pantolonum ıslandı bugünde kontrolüm vardı doktora söyledim zaten önümüzdeki cuma ameliyat günü vermişti ama bunu duyunca hemen yatırdı su olup olmadığını anlamak için test yaptılar negatif çıktı ama yinede bu gelen su ise enfeksiyon riski olur diye yatırdi. Şimdi ne yapsam boşuna yatıyor gibi hissediyorum USG bakıyorlar suyu normal diyorlar ama zaten suyu fazlaydı belkide o fazlalık gitti diyorum bende kendimce şimdi Su geldi mi gelmedi mi niye yatıyorum cikacam mi desem burada beklesem mi🥹🥹🥹 ne yapacağım şaşırdım başına gelen varmi